Assalamualaikum..

Assalamualaikum..

Apa Khabar Semua...

Apa Khabar Semua...

Sembang Petang...

3:46:00 PTG

Assalamualaikum...

Setiap mula bicara perlu ucapan salam kan..

Actually... hari ni mood ke laut skit.. mungkin perubahan hormon kot.. ye la.. sebulan sekali kan.. macam2 emosi... dan sebab hormon tu jugak laa.. menunjukkan aku ni benar2 seorang perempuan.. setiap bulan buang segala benda2 kotor dari badan... kalau nak banding dengan perempuan yang tidak datang bulan (kecuali yang peknen ler).. lagi kesian kan.. badan tak sihat tu..

dan setiap bulan gak kita akan spend kurang lebih RM50 untuk beli barang2 perlu untuk menampung keperluan tersebut.. WAJIB.. ada macam2 brand kat Malaysia ni kan.. ada KOTEX, LIBRESE, LAURIER.. mcm-mcm.. tu yang aku tau.. sbb tu yang aku guna selalu.. tak stick pada satu jenama.. dan aku tak pilih jenama.. aku pilih yg murah dan bersesuaian.. mesti ada wings.. dan mesti panjang.. of coz ler overnight punya pesen.. boleh cover dari depan sampai belakang..

yang aku g melalut citer pasal tu kenapa? hey.. ini tak jadi taboo dah.. setiap pompuan mesti merasai pengalaman tu kan.. iklan pasal tuala wanita berlambak.. tv.. radio.. internet.. semua ada.. tak jadi benda yg rahsia dah.. walhal.. suami pun dah tak malu beli tuala wanita untuk isteri masing-masing..

aku dulu guna tuala good morning jer wei.. lipat.. then.. gulung.. haaa.. hambik ko.. sebeban letak kat panties.. gedabak penuh.. hahaha.. dulu aku tak pernah pakai pad mcm sekarang.. sbb allergic.. gatal..

sekarang.. mcm2 ada.. ada yang berubat.. berherba.. berbau wangi.. berwarna warni.. berharga murah hingga mahal.. tepuk dada.. tanya selera..

semua range librese aku guna.. best la untuk kita yang bersaiz comels anak jumbo ni.. sesuai dengan artis yang mewakili tuala wanita ni...
 
model yang ngam dengan kesempurnaan tuala wanita...
 
 
dan ini jugak jenama yang saya guna selain libresse...


eh..
tetiba rasa best plak kongsi citer pasal ni..
ahaks...



You Might Also Like

0 007 comments

Flickr Images

Follow Us