Assalamualaikum..

Assalamualaikum..

Apa Khabar Semua...

Apa Khabar Semua...

Misteri...

4:22:00 PTG

Assalamualaikum uolss..

pekabar rini? sihat ke?

Owh.. aku cam biasa.. terlebih sihat uolss.. cuma skrg ni.. terasa pelik je.. sbb baju2 semua makin mengecil.. adakah kualiti kapas dan kain semakin menurun? aku try baju kurung.. lengan mengecik.. tak muat aku nak masuk lengan.. aku try blouse.. tang perut plak dia makin menyendat.. hoii.. baju tu makin mengecut.. kalau citer pasal jeans.. lagi ler sedey.. tak bernafas aku bila nak kancing..

apahal ni??? misteri ni tak terungkai..


terasa macam ni dah pakai baju sekarang... oh.. buruknya...

ini kena beli baju baru ni.. kena ambil saiz besar sikit dari sebelum ni.. sebab banyak baju dah rosak.. mengecut..

Oh.. sian aku kan..



You Might Also Like

0 007 comments

Flickr Images

Follow Us