Assalamualaikum..

Assalamualaikum..

Apa Khabar Semua...

Apa Khabar Semua...

Awak Blogger Air Sejuk..

4:33:00 PTG

Assalamualaikum uolss....

Dah petang2 baru mak jemah ni muncul ye...
tadi tido.. syok ooo.. sejuk2.. selimut ngan coat.. lena.. sambil berdengkur.. biasalah.. jumaat.. rehat lama skit..

hey.. rehat lama.. tak kuar ke? tadi plan nak kuar.. tapi.. malas plak.. minggu depan la kuar.. sebab semalam dah kuar pun.. g Kenanga Wholesale.. usha2 baju raya.. tapi takde berkenan pun.. biasalah.. walau pusat borong pun.. rege dia tetap mahal beb.. kalau beli selai.. RM100++.. kalau nak murah.. kena beli minimum 3 lai.. dapat la RM90 selai.. semalam iolss beli blouse je.. eh.. ada blouse iolls beli terbesar skit.. ingat nak let go.. ada yang nak tak?

actually.. petang ni bukan nak membebel apa pun.. saja nak luahkan perasaan.. semua ada... bercampur aduk... tapi.. semua baik2 je..

nak tanya korang.. korang suka kan baca blog.. usha2 blog.. blog kecantikan.. blog kurus murus.. blog peribadi.. semua usha kann... aku pun sama cam korang gak.. ada masa terluang je.. mesti nak usha blog2 tu semua.. kekadang kalau tak usha.. akan rasa tak best.. mesti nak tau apa citer depa2 tu sekarang.. dan.. of coz blog dorang akan tersenarai kat blog list aku.. berderet dowh.. banyak giler.. sbb aku akan jejak blog2 dorg tu.. kebanyakan yg tersenarai tu.. ada blog terkenal.. redmummy.com, sepet.. mcm2 lagi lah..

aku ni suka tengok gambar2 dorg.. apa yg dorg update.. padahal.. dorg citer biasa2 je.. tapi nak gak tau apa yg dorg dok citer2 pasal family.. g shopping.. buka puasa.. jalan2.. dan kebanyakan blogger2 ni.. semuanya lebih selesa bercerita pasal diri sendiri.. family.. yang tidak perlu memberatkan otak utk bercerita.. semuanya indah dan santai..

aku pun suka gak cerita pasal apa yg aku buat.. tapi.. bila fon down.. nak ambik gambar pun takleh.. tu yg kekadang excited nak kongsi cerita.. takde pic.. terus takde mood nak cerita.. mcm semalam.. ke Kenanga Wholesale.. fon out of battery.. mmg frust takleh nak snap pic.. kalau tak.. meriah aku bercerita kat sini.. floor by floor aku jejak semalam.. start dari floor 6 hingga LG..

eh.. esok la citer pasal baju raya.. baju raya takde lagi..lum beli..



You Might Also Like

0 007 comments

Flickr Images

Follow Us