Assalamualaikum..

Assalamualaikum..

Apa Khabar Semua...

Apa Khabar Semua...

Rangkuman Sedunia Blogger Air Sejuk

2:17:00 PTG

Assalamualaikum...

Jumpa lagi kita yer...
Oh.. tadi dah citer g beraya kat pantai..
tapi tengah belek2 fon.. ada lagi plak gambo yang lum update dalam blog..


ok.. 2 gambar kat atas tu.. masa dok pusing2 dalam kaison, sunway putra mall.. sebelum balik raya..
oh... aku teruja sebab kaison ada dekat je..
tapi.. lum shopping apa2..
len kali ye kita pergi plak..

budak atas tu teringin nak bantal yg dia peluk tu..
bila aku cakap.. kalau nak bantal tu.. mainan lain sila lupakan.. terus dia letak balik bantal tu kat rak..
dan dia lebih rela pilih buku..

dan memang berbaloi belikan buku untuk dia..
dia pulun baca.. sebiji buku tu dia boleh abis dlm 1-2 hari..
tv tak layan.. x-box tak layan..psp tak layan.. game ipad tak layan..
sebab ada komik kegemaran..
 
 
************************************

ok..
picture bawah ni..
aku tengah wat detox..
lemon ngan titisan CMD..
aku cilok cmd adik aku..
balik kg raya ritu.. aku tgk cmd ni ada dlm bilik dia.. dalam kotak lagi..
dia beli RM170++.. aku rembat.. bayar RM50 je.. hahaha..
dia pasrah.. ambik jela RM50.. tu.. sbb dia tak guna pun cmd ni.. beli saja..
baik aku ambik.. heheheh..

ater..
nape ada spec kat atas tu?
saja.. effect utk fotografi..
kan aku terer ambik gambar..
ala.. spec aku jumpa dlm laci..
spec 3D masa aku layan Ant-man ngan Adam minggu lepas..

pepagi..
lemon detox ngan cmd
epal sebiji..

tengah hari..
sebelum jamah nasi separuh..
minum slimming coffe tu dulu..
setengah jam pastu.. makan nasi..
kenyang sampai malam...


*****************************************
 
ada 2 keeping gambo masa raya..
tu pun tak cun..
ahahahah.. asalkan ada...

ahkak dan abang kawasan..
nak pergi beraya..

uish..
abang kawasan ni.. tak reti senyum kot..
dia ambik gambar ni pun sbb aku paksa..
budak tu dok depan.. aku dok blakang..
nak ambik gambo tak lepas.. suruh dia pegang fon..
mcm tu ler reaksi dia..
takde effect..


**********************************

hari ini punya pose..
sesambil wat kerja.. sesambil pose..








selfie ler uols...
lama dah tak pose gambo selfie..
sbb iolss ni tak suka post gambar selfie kat fb..
ada la gak post kat fb.. bukan takde.. kalau takde.. membongak je..
tapi.. lebih suka post kat blog..

eh.. blog kita.. suka ati kita ler...
hashtag #akuyangposingkoyangpanasdahkenapa

You Might Also Like

0 007 comments

Flickr Images

Follow Us