Assalamualaikum..

Assalamualaikum..

Apa Khabar Semua...

Apa Khabar Semua...

Shopping kat 11street.my

5:23:00 PTG

Assalamualaikum uolss..
pekabar?
cemana raya? ada best?
iolss raya cam biasa laa..
redah jammed...
kalau hari biasa ambik masa setengah jam.. masa raya sampai 2-3 jam..
this is Kelantan.. sentiasa meriah bila tiba musim perayaan..

tapi.. iolss takde citer pasal raya..
sebab entah napa iolss takde gambar raya macam korang..
kalau ada pun cam tak best nak upload sini..
ok.. lupakan jelah..

korang kan tau.. kuli gomen dah gaji lama.. sblm raya rituh..
sekarang.. kalau kuli gomen total ni.. takde duit der... kalau ada pun syiling2.. pastu duit raya anak yang dicilok..
kalau anak ko tanya pasal duit raya.. buat2 pekak ye.. sebab duit tu dah abis cam serdah kuih.. tinggal syiling2 je.. mak hengko dah guna beli beras kat Tesco.. ahahahahha...

tapi.. dalam2 sengkek.. aku mmg takleh dok diam.. layan online market laa..
11 streets laa.. lazada laa.. groupon laa.. mysale laa.. semua aku jengah..
orang kata..itu terapi.. yup... terapi sangat...

so.. dalam dok tengok2 tu.. aku download kupon kat 11streets.. ada la potongan RM10.. sapa nak bagi? ace kalau potong RM10 je.. takkan nak beli barang rege RM1000.. beli yang murah2 dah ler.. tengok pada syarat2 kupon tu.. kena beli barang rege RM30 ke atas.. so.. kena cari yg rege minimum RM30.. belek punya belek.. terpandang rak kasut sempoi.. rege murah je..


rege murah bai..
nak letak kasut2 bersepah kat rumah tu..boleh laa...
aku dah choose rak ni..pastu member aku plak tanya.. takde yg bercover ke?
emm.. betul gak.. napa beli yang takde cover? kalau tak.. kasut tu berhabuk walau letak dalam rumah..
emm.. betul gak..
tapi takpelah.. len kali jelah beli.. sbb tadi dah oder dah..

haa.. bawah ni plak.. rak yang ada cover..
dpt hindarkan dari habuk..
cantik kan..
ada mcm2 color.. pilih je..


rege pun takde la mahal.. kalau rege dia RM90 + shipping RM20 - diskaun RM30 = RM80..
boleh beli laa... tapi lain kali la beli..
eh.. diskaun dia ada leh donlod kat fon atau kat web tau.. tp terhad kepada masa dan tarikh yang ditetapkan..

eh.. pompuan.. ko ni dibayar ke apa oleh 11streets tu?
siap cover citer dorg lagi..
eh.. takdelah.. sbb aku ni surirumah yang takde masa nak g shopping kedai..
sambil2 kerja.. aku layari web shopping online..
ada yang berkenan.. rembat jelah..
aku dah beli belah kat lazada.. groupon..
semua ok...
so..tak salah cuba cuba kan..

so.. kita tunggu rak tu sampai..
lain kali shopping lagi..

kalau korang nak try.. g ler.. http://www.11street.my/html/main.html
mcm2 ada...

You Might Also Like

1 007 comments

Flickr Images

Follow Us