Assalamualaikum..

Assalamualaikum..

Apa Khabar Semua...

Apa Khabar Semua...

Berhari minggu pada bulan Ramadhan..

8:48:00 PG

Walaupun pada bulan Ramadhan.. rutin harian dan mingguan kami tetap sama.. cuma tiada agenda makan-makan jerk.. lain-lain hal.. on jerk..
hari minggu.. takder nak wat apa.. so, kami jalan2 ke Jaya Jusco Taman Maluri, Kepong... si Adam lak.. mesti nak pergi Tesco jerk.. asyik2 Tesco jerk..
jom ah mama.. g tehco.... (jom mama.. kita pegi tesco)
apa lagi.. ini jerk la tempat yang dia mmg suka kalau ke Tesco.. JJ atau mana2 pasaraya yang ada mainan nih.. kopak gak la RM10 utk mainan tu semua..
Layan jerk la...




Babah, utih dan uda dia dok melayan Adam naik moto...

tengok.. semua menyiksakan si kecik tuh.. jangan jadi mat rempit.. udah ler..

dan satu lagi.. kalau ke JJ.. mesti tak lepas naik Thomas nih...


hahaha... dah kepenatan..
yer la.. kami keluar umah ke JJ kul 11 pagi.. kul 2 ptg balik umah dan bersiap2 nak ke IKBN Dusun Tua.. hantar Uda balik hostel.. balik dari IKBN.. singgah kat Gombak.. beli nasi kukus untuk buka puasa... mana tak penat...

aku dok posing sorang2.. babah dan utih Adam ke pasar ramadhan.. tapi aku malas nak kluar.. dok kat kereta jerk.. si kecik kan tidur.. malas nak mengangkut dia..
tapi.. Ya Allah.. ramainya manusia... penuh kat param tuh... dalam hati aku menjerit... "balik masak la oii"

haha.. terselit gak gambar utih .. masa utih dia dok bersiap2 nak balik Segamat malam tadi..
Adam la jadi fotographer utih dia ni.. aku dok godek2 hp jap tadi.. tiba2 dalam banyak2 gambar yang tah hapa2 yang diambik oleh si kecik tuh.. terselit lak gambar nih.. mmg kerja si kecik la ni... dia mmg suka menggodek hp mama dia nih.. dah senang kan.. bukak jer kamera belakang hp.. terus ambik gambar.. tapi, jenuh gak la aku nak mendelete foto2 yang di snap oleh dia..




You Might Also Like

3 007 comments

Flickr Images

Follow Us