Assalamualaikum..

Assalamualaikum..

Apa Khabar Semua...

Apa Khabar Semua...

Cuti.... poser!

8:18:00 PG

hehehe.. ari ni aku start tak poser...

semalam.. lepas berbuka.. aku tunggu sampai kul 8.. sambil tengok tv.. pastu kedengaran la suara2 sumbang..

"wei.. mandi lah.. dah kul 8 dah ni.. maghrib dah lama dah ni..!!"

aku sengih.. hehehe.. jap ar.. sikit lagi.. perut kenyang ar... alasan..

"dah..dah.. maghrib dah nak abis dah.. puasa ajer.. sembahyang lambat.. apa guna.." bebelan semakin panjang...

yelah..yelah.. bangun dengan malas.. cam lembu kenyang jerk.. menonong jerk.. ambik tuala.. bukak baju.. lenggang lenggok ke toilet...

masa dok dot dot dot tu rasa lain macam lak... waa.. something coming ar.. laa.. apasal dia datang awal sangat? takperla.. poser hari ni on.. dah siap mandi.. ambik h/p.. tengok date.. laa.. mmg masa dia datang ar... patut laa.. ngam2 lak datnagnyer.. kalau tak.. selalu lewat.. membikin hatiku tertanya2.. adakah aku dah berbadan dua? tapi bulan ni.. on the dot lak dia datang.. bagus laa..

tapi.. walaupun cuti puasa... aku tetap menghormati kawan2 lain yang berpuasa.. tak sanggup aku makan padahal orang lain khusyuk berpuasa..

You Might Also Like

0 007 comments

Flickr Images

Follow Us