Assalamualaikum..

Assalamualaikum..

Apa Khabar Semua...

Apa Khabar Semua...

Hari Minggu.. Jalan2 laa..

9:41:00 PG

Semalam... Babah Adam kerja.. biasala.. lelaki itu memang worchaholic (errr.. betul ker ejaan aku tuh.. heheh) ... so, aku dok bersenang2 la kat umah.. masukkan baju kotor dalam mesin basuh.. picit jerk.. jalan...
*******************
Si Adam Danish laks.. biasa la dia tuh.. dengan Bumblebee.. Optimus Prime.. senapang.. basikal dia tuh.. main2 sambil tengok Ultraman.. yang aku geram tuh.. nak tengok Ultraman.. tapi masa aku pasang citer tu.. (walhal dah boleh hafal dah jalan citer dia).. takder dia tengok.. aku kalih siaran dia tengok Channel Star World.. dia mengamuks lak.. geram jerk.. apa lagi.. siap menjerit2 nak tengok Yaya.. (Ultraman Gaia la..) ish.. budak ini.. aku tak nak dia lebih2 datang tumbuk aku.. aku kalih balik la siaran ke dvd dia tuh.. korang jangan tak tau.. bila dia marah jerk.. abis badan aku kena tumbuk.. sakit tau.. nama jerk budak umur 3 tahun.. tapi kederat dia dah melebihi budak 5 tahun.. tapi.. kalau aku rasa sakit.. aku cubit gak senyap2.. hehhe.. nanti dapat dengar la dia jerit.. "akit ah mama" huwa..huwa..huwa.. aku memang suka nyakat dia.. babah dia pun sama.. suka sangat nyakat dia.. nanti dapat dengar la dia menjerit.. "babah.. akit ah.. babah ni.. " "mama.. babah uat" sambil datang peluk aku.. hahaha..
************
pagi semalam.. Boss aku call.. cakap hari ni ada makan2 kat opis.. semua leh bawak makanan.. apa2 ajerk.. aku fikir nak bawak rendang ayam.. tapi.. Boss aku dah bawak rendang rusa.. takut dia terasa hati laks aku bawak rendang.. alih2 aku bawak apa korang tau?? aku bawak ulam jerk.. hahahah... jahat kan??
****************
haa.. malam tadi kami jalan2 gak kejap.. si Adam laa.. asyik nak ayan-ayan (jalan-jalan) .. dia kata "tak nak gi edai.. nak ayan-ayan" (tak nak pergi kedai.. nak jalan2..) so, kami bawa la dia ke KLCC.. siap bawak topeng muka tuh.. yer la.. kan H1N1 berleluasa sekarang...
dalam keta...



kat Dataran.. tak kuar pun.. dok dalam keta jerk.. tengok mat rempit.. heheh.. masa ni awal lagi.. kul 9.30 kot..

masa kat KLCC.. takder orang pun.. ada la beberapa orang .. sunyi jerk kat sini..



tepi jalan... aku ambik foto ni bukan apa.,.. suka tengok lampu2 tuh.. Adam laks sebut Mc D ni Mc Da .. huargh..huargh..

round and round...

round and round lagiks...

ni la rupanya budak yang mengamuks kerana kena marah.. masa ni babah dia turun pergi beli ulams.. dia laks apa lagi.. nak la pusing2 stereng tuh.. aku tak bagi la.. sebab gondola ni lain sikit dari proton.. takut apa2.. mmg babah dia pesan jangan bagi anak sentuh butang2 kat dalam gondola dia nih.. so, meraung la.. kalau kat proton.. ok la.. sebab takder butang2 yang sensitif.. tapi gondola ni tak boleh..


petang semalam yang membosankan.. dok umah golek2 atas tilam..

baju transformers ni besar.. aku pakaikan dia untuk tido jerk...

You Might Also Like

0 007 comments

Flickr Images

Follow Us