Assalamualaikum..

Assalamualaikum..

Apa Khabar Semua...

Apa Khabar Semua...

Adam ada party!!!

9:27:00 PG

Hari ni Adam ada party.. CNY nyer party..

Aku : Adam.. esok ada party kan? Apa yang teacher cakap?
Adam : Haa.. betul.. teacher cakap.. pakai baju cina.. tapi.. kalau tak ada baju cina.. pakai baju warna merah..
Aku : ooo.. so, mama kena beli baju merah la ek...


Aku pun pergi la Parkson.. rembat baju kemeja merah ngan seluar...


Aku : Haa.. jap.. mama nak ambik gambar Adam..
Adam : Cepat la mama.. nanti babah sampai..

Aku pun apa lagi.. klik2 ngan camera telefon yang cikai nih...


Adam : Jap.. mama buka la topi adam nih.. adam nak pegang..

Baru aku perasan.. topi dia pun warna merah daa...

tapi........... satu jerk yang aku tak berkenan.. stokin oren la plak... hahah... sebab dia nak stokin merah.. mana la aku ada beli stokin merah... so.. warna seiras merah ialah.. oren..


Klik2 la ek...



You Might Also Like

0 007 comments

Flickr Images

Follow Us