Assalamualaikum..

Assalamualaikum..

Apa Khabar Semua...

Apa Khabar Semua...

Emm...

3:02:00 PTG

H/p cikai aku berbunyi...
Your beautiful girl.. beautiful girl... (ringtone korean.. you're beautiful girl..) aku layan jap..

Aku : hello...
B : hello.. ayang kat mana tu?
Aku : ada kat bawah ni.. nak gi cold storage.. cari biskut.. B katner?
B : opis.. hari ni.. anak marah mama...
Aku : apasal?
B : dia cakap.. mama tak letak bekal nasi goreng dia dalam beg hari ni..
Aku : laa.. kan ker dia ada party kat sekolah? takkan takder makan2 plak?
B : entah.. dia kata.. takder makan2 pun.. party belajar jerk.. pakai baju merah.. pastu belajar...
Aku : laa.. pastu.. kesiannyer anak mama...
B : tapi B dah tanya dia.. nak makan nasi kat kedai tak.. dia tak nak..
Aku : emm...
B : dia cakap.. teacher bagi gula2.. ngan jajan..
Aku : abis.. dia cakap apa? dia makan tak gula2 tuh?
B : dia cakap tak makan.. so, teacher bagi kat kawan dia la..


emm.. kesian la plak budak tuh.. aku pagi2 akan masak nasi goreng utk dia.. mmg wajib tetiap hari.. tapi.. kekadang aku missed gak.. kalau bangun lambat.. aku rembat jerk apa yang ada kat dapur tuh.. masuk beg skolah dia.. tapi.. bila takder nasi goreng.. memang dia marah laa.. hahah..


Klik2 la ek...


You Might Also Like

0 007 comments

Flickr Images

Follow Us