Assalamualaikum..

Assalamualaikum..

Apa Khabar Semua...

Apa Khabar Semua...

Nak kuar ker tak nak ek???

11:01:00 PG

Aku dok berkira2 nih.. sama ada nak kuar ke tak duit KWSP nih.. aku bayak perancangan sebenarnya.. dan perancangan itu adalah satu dari NIAT aku yang dah lama terpendam...

1- Aku nak beli moto untuk abah aku... kesian dia.. moto kat kg tuh dah tercabut ekor.. kena tendang dek lembu jantan dia.. hahaha ... korang bayangkan la.. camner naik moto yang takder ekor.. mak aku pun tak nak naik.. dia rela pergi masjid jalan kaki dari naik moto ngan abah aku yang takder ekor tuh.. no. plat takyah cakap ar.. dah lama menghilang.. ntah2 ingat lagi ke tak no. plat moto tuh..

2- Aku nak beli rantai leher kat mak aku.. waa.. cam la aku dapat banyak duit tu nanti.. tapi takper ar.. untuk senangkan hati mak dan abah.. aku rela korbankan duit tu semua..


p/s: B.. ayang mintak restu nih nak beli tu semua utk mak ngan abah ek.. nanti.. ayang akan beli something utk B dan bb gak.. don't worry.. sayang B...




Klik2 la ek...


You Might Also Like

3 007 comments

Flickr Images

Follow Us