Assalamualaikum..

Assalamualaikum..

Apa Khabar Semua...

Apa Khabar Semua...

Mama!! Adam dah pandai...

11:27:00 PG

Adam : mama.. adam dah pandai lukis...
Aku : ooo... yer ker? apa yang adam lukis? (mata aku still dok tercacap kat tv.. tengok k-pop.. mmg takder ciri2 ibu mithali la...)
Adam : mama tengok laa...



Aku : apa yang adam lukis nih?
Adam : ini la bear... (dia pun eja.. b.. e.. a.. r.. bear..)
Aku : ooo... (garu kepala... ada rupa bear ker? cam potato jerk aku tengok..)
Adam : pandai tak adam mama?
Aku : pandai.. anak mama memang pandai....
Adam : tepuk la tangan mama tu.. kan adam pandai nih.. gembira laa.. gembira la..
Aku : hahahah.. yer laa.. (sambil tepuk tangan.. sengih lebar2 dan peluk dia.. ) 


Senget benget korang tengok gamabr dia dengan lukisan dia tuh...
nak tido pun dia melukis lagi.. dan aku tengok.. semua gambar yang dia buat.. mesti sama jerk.. potato (bear) nih..

hahaha.. anak aku.. sejak sekolah nih.. mmg suka main ngan pencil dan colur... moga2 jadi anak yang berguna.. Aminn...


Klik2 la ek...


 


You Might Also Like

0 007 comments

Flickr Images

Follow Us