Assalamualaikum..

Assalamualaikum..

Apa Khabar Semua...

Apa Khabar Semua...

Reskilling ISO 9001:2008

9:26:00 PG

Ke Puteri Resort Melaka lagi...

SKM telah menjalankan kursus Reskilling ISO kat sana.. aku adalah urusetia ISO...
Disebabkan Mr. Hubby ada kursus survival kat Pangkor.. terpaksalah aku mengangkut budak itu bersama ke Melaka.. dia mmg tak sabar2 nak ke sana sebab...
korang tengok la sendiri...

 malam... aku kena handle kelas malam.. so.. budak itu siap berpakaian tidur..
ala.. dok otel.. takyah nak grand2...

 lagipun.. budak itu.. selesema...
tengok.. cairan jernih di hidungnya yang menjengah.. ingus...

 sebab ini la budak itu tak sabar2 nak ke puteri resort...
kolam renang terbesar di Melaka...
apa lagi.. mandi kolam laa...
demam macam mana pun.. mandi kolam tetap agenda no. 1..

korang perasan budak 3 org yang separuh bogel itu??? itu la anak boss aku.. kembar 3 ko... semua lelaki...
comels..

si Adam plak.. dok dalam pelampung tuh.. pink pun pink la.. janji.. aku takyah nak pegang dia sepanjang masa...

 aku dok hujung kolam sebelah sini.. dia lak merayau sebelah sana...

 gambar tak clear.. jauh.. kamera hp cikai..


 atas beca.. dah lama aku usha beca nih.. tapi malu nak bergambar...
malam tu org takder.. kami jerk tetamu hotel tuh.. apa lagi..

 dua dua selesema..
aku pun tak berapa sihat..
tengok.. pucat jerk muka...

 deco dia cantik.. cuma aku jerk yang malas nak bergambar...
ini atas permintaan Adam...

 si kecik yang pengacau...
suka sangat kacau kami tgh wat kerja...
ni siap nak wat air sendiri..

 posing sket...
boring tunggu ceramah abis...
kami dok luar..
urusetia katakan.. borak kat luar...

 ni masa nak balik KL...
dah tak sabar2 nak balik KL...

 aku risau jerk.. takut kuda itu terjatuh.. patah..
tapi budak itu .. mana nak dengar cakap org...

 sebelum bertolak balik.. aku kasi ubat batuk dan selesema..
tengok.. naik jerk keta.. terus lentok...


dah tak sedar hapa dah..
dia buka mata ngam2 kami sampai umah..
ok jugak dia tido.. takder la telinga kmi ni nak dengar dia membebel..
sepanjang jalan la dia mulut dia berbunyi kalau dia tak tido

Klik2 la ek...




You Might Also Like

0 007 comments

Flickr Images

Follow Us