Assalamualaikum..

Assalamualaikum..

Apa Khabar Semua...

Apa Khabar Semua...

Anak beruang...

12:19:00 PTG

Aku : Adam dah pandai lukis..
Adam : mmg laa..
Aku : sapa yang ajar ek??
Adam : pok nik (pok nik ni bapa sedara dia.. adik aku..)
Aku : mama nak tau laa.. apa la yang pok nik ajar adam tuh.. leh ajar mama sekali tak??
Adam : boleh... mama dengar ek...

"Bulat kecil.. bulat kecil..  bulatan besar...
sayang mama.. sayang papa.. senyum selalu..
enam kali enam.. tiga puluh enam..
enam kali enam.. anak beruang..."

pastu.. ini la hasilnyer... 'anak beruang"...    


Aku dah suruh dia lukis banyak kali anak beruang tuh.. hasilnyer still sama gak... hahah..
Aku ejek dia.. tuh bukan anak beruang.. tuh cam potato jerk..
dia bantai marah.. hahah..

        
Klik2 la ek...


You Might Also Like

1 007 comments

Flickr Images

Follow Us