Assalamualaikum..

Assalamualaikum..

Apa Khabar Semua...

Apa Khabar Semua...

Hari Koperasi Negara 2011 - Putrajaya...

12:00:00 PTG

Apa2 hal.. tunjuk muka masa cun dulu... ahaks...

Aku bertugas sebagai urusetia pengangkutan... so berhujan berpanas la .....

muka masa baru bertugas... suci.. murni.. cool....
muka lepas bertugas...
berminyak.. makeup dah cair..
muka penat...


mmg ramai giler.. aku tak sempat nak snap... ni pun rembat picca dari budak praktikal...
thanks Sham...

ni ada kena mengena ker?
mmg ar.. cinabeng.. dah la penat kat HKN.. kena plak redah jem...
giler ah perhimpunan haram nih.. menyusahkan aku jerk...
sepanjang jln jem..




boot2 yg ambil bahagian..













ni view dari balkoni Shangri La Hotel Putrajaya...
kami menginap kat sini..
best ooo bilik hotel dia...
klass...

tepi sekali ni CEO SKM.. Y.Bhg Datuk Haji Md. Yusof Bin Haji Samsuddin... dan depan tepi.. diselindungi oleh bodyguard dia.. ialah PM Kita...
ahaks.. Upin dan Ipin...
Klass...mmg kuit miut maskot nih...

ahaks.. urusetia pengangkutan.. geng baju merah.. shopping apa wei??
cam la banyak duit naw shopping...
just tgk2 jerk..
aku (bertudung putih) sandang beg goodies putih... ahaks.. tak leh blah.. rembat gak beg goodies...
dan aku rembat belon 2 biji.. ingat nak bagi Adam.. dok kat tgn aku.. alih2 aku tengok.. dah kempes.. ahaks..


muka tak boleh belah...
penat wei..
sampai hari ni sakit pinggang lagi...

apa2 hal...
HKN 2011... the best...
pengunjung masa perasmian oleh PM.. cecah 15K ooo...


You Might Also Like

0 007 comments

Flickr Images

Follow Us