Assalamualaikum..

Assalamualaikum..

Apa Khabar Semua...

Apa Khabar Semua...

Kata nak poser....

8:58:00 PG

Ala...
semalam dah janji nak poser...
poser ganti ko..
lum berganti lagi nih...
ada nam ari.. mampos...

aku plak lupa nak niat...
sah2 aku kena tibai dek kawan...
sebab semalam dah janji nak poser...
dia siap warning... korang jangan dok makan depan aku taw..

ek eleh.. aku kan dahyet... heee... mana ada makan dowh...
sampai opis tadi... alamak... peyut i bunyi la...
minta diisi ni...

eemmm... jap.. malam tadi aku makan apa ek...
wei.. malam tadi dah bantai naget ayam si Adam Danish laa...
dorang berdua.. Adam ngan Babah dia.. makan nasi goreng...

"Mama... kenapa mama tak makan nasi???"

dengan wajah sedih.. "eemmm... mama takder nasi.."

"Mama jangan makan nasi Adam punya taw... sapa suh mama tak masak untuk mama?"

erk... abis.. sapa masak nasi goreng tu ek???
ooo.. Babah dia yang masak.. tul laa...


wei.. lapor..
jom.. g makan...

*dah ambik syiling dalam purse..
ala.. syiling cukup la.. kata diet... makan skit jerk..*

 

You Might Also Like

0 007 comments

Flickr Images

Follow Us