Assalamualaikum..

Assalamualaikum..

Apa Khabar Semua...

Apa Khabar Semua...

**Harus ada tiap2 bulan..**

4:32:00 PTG


Magazine ni kena ada tiap2 bulan...
kadang2.. aku saja beli.. tengok2 pix..
then.. susun kat atas lemari..
bertimbun...

korang rasa kan..
kalau aku wat jualan murah majalah terpakai..
ok tak ek??
umah aku tu mmg bertimbun dengan majalah yang semuanya berkaitan dengan kewanitaan semata...
takder tau majalah hiburan..
kalau korang nak majalan urtv.. mangga.. apa lagi yg ada muka retis2 tu semua...jgn tanya aku..
aku mmg tak minat majalah camtu..
yang available.. shape.. wanita.. seri dewi.. harmoni.. mingguan wanita..
bertimbun...
nak simpan mmg dah tak larat daa...
nak bagi apek sutkabar lama.. sayang la plak..
sbb dia bukan timbang kati.. dia pakai jengkal...
sayang beb..

eemmmpphh...
aku simpan wat khazanah la...


ni plak..
apa motip letak pix lama ni???
cam budak2 lagi kan..
masa kursus induksi 2009

ahaks..
nak suh korang cari perbezaan..
antara aku yang 2 tahun dulu dengan sekarang...
heee...



You Might Also Like

0 007 comments

Flickr Images

Follow Us