Assalamualaikum..

Assalamualaikum..

Apa Khabar Semua...

Apa Khabar Semua...

**Ok dah...**

9:08:00 PG

Rentetan dari semalam...
aku sakit pinggang...
petang semalam dah pergi mengurut..
Kat Selayang...

so..
Cik Yah.. (nama tukang urut tu).. cakap.. peranakan aku lari ke tepi..
ke sebelah kanan..
aik...
main lari2 plak ek dia...
pastu.. dia tanya aku..

ko buat kerja berat ker nih?
ada angkat apa2 benda berat ker??

aku diam jap..
haaa... ada laa..
aku angkat tong air letak atas filter..
berat tu.. tong air 18 liter tuh...
patut laa..
aku sakit sangat2..
dia tangkap pinggang tu....
mmg sakit wei...

nak tido tak kena..
nak makan tak kena..
nak duduk tak kena..
nak berdiri tak kena..
nak p**j*k pun tak kena..
semua tak kena...

balik kerja jerk..
aku terus ke rumah CikYah..
dia dah siap tunggu aku datang..
dah janji kul 4.30... aku sampai kul 5..
jalan jem daa..
biasa la.. Jalan Kuching...

dalam sejam lebih gak mengurut..
kul 6 lebih.. siap..

fuh...
lega sikit..
tapi..
mmg sakit giler bila dia nak betulkan peranakan aku...
tekan.. tarik nafas sampai habis.. then lepas nafas..
aucchh... sakit ooo...
siap ada berbekas biru.. lebam kat tepi perut..

tapi.. takper lah.. kira dah ok kan..
sib baik takder apa2..

so.. hari ni..
datang opis dengan ceria...

ahaks..


You Might Also Like

0 007 comments

Flickr Images

Follow Us