Assalamualaikum..

Assalamualaikum..

Apa Khabar Semua...

Apa Khabar Semua...

**Mulut moncong***

9:05:00 PG

Mulut moncong bukan apa..
lum cecah montot atas kerusi.. dah moncong..
sebab??
mengumpat la wei...
ahaks..
pagi2 dah disuakan dengan citer sensasi..panas.. hot..
apa lagi.. semua moncong mulut..
yang mendengar pun moncong..
yang mengomen pun moncong..
yang mengomel pun moncong...
masing2 mulut herot ngumpat.. ngata.. ahaks...

tapi.. korang jgn salah sangka..
kami ni kerja kat sumber manusia..
macam2 citer.. kes yang kena handle..
so..
mcm2 la kami nak kongsi..
tapi.. bukan dengan semua org..
just org2 terpilih jerk..

apa yang buat mulut kami tak renti2 ngomel??
biarlah rahsia...

comels betul la Datuk CT nih...

ada tak aku iras2 CT??
ahaks..

tengok.. semua moncong mulut ngata aku plak...
yer la.. yer la..
aku tau la sapa aku..


tapi kan...
ada iras umie aida tak??
ahaks..

yerla..
aku blah la...
nak g sarapan la kalau camni..
majuk...



You Might Also Like

0 007 comments

Flickr Images

Follow Us