Assalamualaikum..

Assalamualaikum..

Apa Khabar Semua...

Apa Khabar Semua...

** Laaa... soping lagi****

2:51:00 PTG

Ahaks...
shopping lagi la noks..
mak mmg takder duit..
tapi.. bila mak tengok skirt cantik2 kat Parkson tuh...
juling biji mata ku nyah....
apa lagi.. mak rembat la..
dari yang RM100++ dapat la RM25++...
caya ke idak?
caya ke idak?

 ni takder kena mengena ngan baju yg aku soping tadi ek..
ni apa yg aku pakai ari ni...

 sakit perut ke wei...

haaa... ni skirt yg aku baru beli...
cun ooo...
murah siut...
harga sebenar.. RM100++.. aku beli.. RM25 jerk...

 ni lagi satu...
sama gak rege cam kat atas...

 cantik kan???
tau la.. skirt jerk yang cantik..
tuan dia tu.. korang abaikan jerk..

 ahaks.. ni tuan dia..
tak semenggah...

 loo... apa lagi ni??

haa.. yang ni pun sama..
dari RM100++.. dpt RM29 jerk...
aku rembat 2 lai.. coklat yang cam kat atas tu dan satu lagi.. warna pepel...

mmg ko buta nyah kalo ko tak rembat tu semua...
laki ko marah.. ko belakang kira...
even mak pun takut gak... ahaks...
apa2 hal.. mak heppi...

yeaayyy... mak nak wat stok sampai ujung taun skirt2 tu semua..
mak rembat 4 lai skirt dan 2 lai singlet...

mak dengan ketaq suakan debit kad Meiben ceri kat budak kasher tuh...
arap2 la ujung bulan ni mak tak kebulur...
ahaks...

semua mak banjer ari ni... RM130++ jerk...
murah khennn????

g la soping kat parkson tuh..

apa2 hal.. mak bukan agen parkson hokay....


You Might Also Like

0 007 comments

Flickr Images

Follow Us