Assalamualaikum..

Assalamualaikum..

Apa Khabar Semua...

Apa Khabar Semua...

ATKINS.. KE LAUT DALAM SUDAH..

11:19:00 PG

Asslamualaikum uolss...

Hye.. morning.. (walau dah nak tengah hari..)

apa khabar uolss semua hari ni?? missed me? oh.. (tangan ke dada.. diva sangat)

Hari ni nak citer pasal apa ek?
owh.. hari ni biasa2 je..  dan nak citer sini.. I cheat for today.. owh.. bangga ke vangga..
bukan ari ni je.. semalam dan kelmarin pun cheat gak.. kan hari minggu.. dok umah tu rasa asyik lapar je.. tengok biskut.. tgk roti.. semua tu menggoda.. nyesal plak..
tadi makan kuih cara manis 2 biji.. mee 2 senduk.. bihun sesenduk.. oh.. my atkins.. ke laut sudah..
sbb itu la I ni tak nak strict sangat ngan atkins.. sbb ini laa.. bila ada makanan sedap skit.. mula la bute mata.. semua nak baham.. sbb dah seminggu kot tak makan kuih2 manis.. makan benda2 lemak gitu... tadi tgk kuih tu.. meleleh air liur beb...


kalau dah ini upenya.. mau korang tak terliur..
*ini gambo ihasan pakcik gugel.. aku malas nak g pantry snap gambo lagi.. kang gambo aku ambik sekeping je.. kuih ni plak aku baham berkeping2... sudah.. sudah.. nak dok diam2 kat tempat je..


 ari sabtu..
masak kari ayam tua..
campur ayam muda..
ayam tu tu utk org dewasa.. ayam muda utk kanak2 riang..

gandingan mantap..
makan tengah hari..
fuhh... bertambah-tambah beb..
ini untuk kanak-kanak kat rumah tu..
kalau ada kari mcm ni.. ikan ke.. ayam ke.. mmg dia selera sangat..

 ini gandingan untuk mama dia plak..
kan aku cakap.. aku dah cheat ari minggu tu..
makan roti cicah kuah kari..
heaven beb..
sedap..




 
 atas.. menu cheat hari sabtu..
buka 2 keeping tu je aku sebat..
aku dok colek peanut butter dalam jar.. masuk mulut..
sedapnya..
lemak berkrim dowh..


ari ahad..
nak cheat lagi..
tapi rasa bersalah plak..
aku masak keutiaw konjag ni..
goreng ngan telo..
sedap gak..


 kuewtiau konjag lagi..

ok..
kan budak debok tu dah pakai spek..
aku snap ler sikit dia pakai spek..
Nampak cam budak besar dah..
educated sgt..
tp dia ckp.. dia mcm ulat buku..
hahahah.. ek? ulat buku pakai spek ek?

 

 

sahibba..
ke Toshiba?
ahaks.. gigih dowh pepagi main benda alah tu semua..

You Might Also Like

0 007 comments

Flickr Images

Follow Us