Assalamualaikum..

Assalamualaikum..

Apa Khabar Semua...

Apa Khabar Semua...

Hadoii... bila nak insaf... diet la skit...

10:43:00 PG


Assalamualaikum uolss...

apa khabar ari ni uolss??

I mcm biasa laa.. always sihat walafiat...

Tapi kan.. sekarang ni rasa nak diet laa..
berat sangat dah badan ni..
motivasi nak diet bila tengok kak red @ http://redmummy.com/

sebab tengok dia lagi kecik dari anak dah oii... tapi aku tak tau la dia diet cemana.. hehehe..
aku nak try atkins jer.. sbb dgn atkins ni cepat je turun.. TAPIII... kalau tinggalkan atkins ni.. badan cepat je naik kalau tak jaga..

So.. ari ni kita sarapan ngan telor hancur ye...
nak wat telor hancur ni senang je..

masukkan minyak sesudu dalam kuali..
pecahkan telor 4 biji..
kacau2 bagi hancur..
angkat.. siap..

okeh..
kita mula dengan ciuman pagi Senin..
sebab kalau hari senin.. semua mood ke laut..
aku pun.. nak bangun g kerja ari senin mmg pufffff...
mcm rehat 2 hari tak cukup je..
padahal dok umah je...

 muaahhh sikit...



tudung ari ni..
alaa.. takde mahal pun tudung tu..
RM20 je kot..
shawl ni senang pakai..
sebab tu aku ada semua color..
korang cakap je nak color apa.. semua ada..
 
pesen belah tepi..
 
 jom sapan...
telor hancur ngan air suam je..
 
***mana pulak perginya gambo telo ngan air suam tu??
alaa.. korang bayangkan jelah ye... mcm mana rupanya air suam ngan telor hancur..

 tak hagak..
makan telor pun nak tunjuk..
gigih buat timer.. hahahaha..

 jemput....



gambo yang tak semengah.. aku delete awal2..
tepek yang cun2 je..
guna kamera 360..
jangan terpedaya ek..
ahakss...




You Might Also Like

0 007 comments

Flickr Images

Follow Us