Assalamualaikum..

Assalamualaikum..

Apa Khabar Semua...

Apa Khabar Semua...

ATKINS LAGI KE?? SALAD MERRYLICIOUS.. AHAHAHA.. POYO JE..

12:45:00 PTG

Assalamualaikum semua..

Apa khabar?
hari ni bz lagi ke?
takder sangat kan..
sebab semalam pulun siapkan kerja..
hari ni nak usha2 tempat untuk bercuti jap lagi..
rasa nak g bercuti laa masa cuti sekolah nanti..

So..
untuk hari ini.. kita try resepi baru ek..
alaa.. bukan sedap sgt pun..
tapi.. kepada yang suka pedas dan masam.. mesti suka..
macam biasa.. resepi campak-campak.. ke laut.. ahaks..

aku masak senang je.. SALAD dan ianya sesuai untuk atkins..
halamak.. atkins lagi..
jgn pla org yg amalkan atkins marahkan aku plak..
heheheh..
eh.. kalau korang rasa tak sesuai untuk atkins.. korang jgn ikut tau..
aku diet takde la nak strict sgt.. takde la rigid sampai semua tak boleh makan..
aku tolak gula.. carbo je.. lain2 aku bedal..
sebab tu dlm resepi aku ni ada sikit2 bahan yang tak lulus atkins untuk fasa 1..
aku letak sikit untuk taste bud aku..
aku nak enjoy makan.. taknak semua tak boleh makan..
alih2.. aku cepat boring.. diet entah ke mana..

salad ni ada:
ikan bilis goring garing
bunga kobis (diselur)
sebiji tomato
salad
bawang merah sebiji
cili padi
cili hijau
air limau nipis
garam
dan yang utama.. mee kurus..
 
ni rupa mee kurus tu..
 
 


bekal ke opis ari ni..




You Might Also Like

0 007 comments

Flickr Images

Follow Us