Assalamualaikum..

Assalamualaikum..

Apa Khabar Semua...

Apa Khabar Semua...

Adam's lonely.. heheh..

11:59:00 PG

Korang tau la kan.. si Adam ni mana ada adik.. kalau hari minggu.. babah dia pergi kerja.. dok ngan mama dia jerk.. mesti la boring gilers.. mama dia lak kalau dok sesorang tuh.. mula la mata jadi berat jerk.. asyik mengantuk jerk.. ye laa.. basuh kain pun picit jerk punat.. mesin tu basuh laa.. sapu sampah pun sama.. picit jerk punat.. mesin pun gerak la.. takder la kena menyapu.. sedut jerk habuk.. pastu.. pasang tv.. lena..
tinggal la si kecik sorang2.. aku bagi jerk dia tengok citer ultraman.. diam la dia.. paling tidak aku lak dijadikan raksasa.. yer laa.. mama dia yang debab ni sesuai la jadi raksasa.. di tendangnya aku.. ditumbuk.. konon2 dia jadi ultraman laa.. aku gak yang sakit... menjerit jerk kerja aku.. sakittt....








ni masa kat airport.. balik kg...


aku suka foto ni...


You Might Also Like

0 007 comments

Flickr Images

Follow Us