Assalamualaikum..

Assalamualaikum..

Apa Khabar Semua...

Apa Khabar Semua...

Nak jawab Tag dari $SadiyanaSadikin$

10:20:00 PG

Tak sure la.. aku perlu ke tak jawab.. tapi.. dah dia kata tag tu utk semua follower dia.. aku rasa aku follower dia.. so, aku jawab la.. heheh.. lagipun.. masa ni aku free.. heheh

1. Bekas kekasih saya adalah..
Takder bekas kekasih daa... sebab kekasih aku dulu dah jadi suami aku.. so, mana ada bekas..

2. Saya sedang mendengar...
bunyi bising aircond dan member2 dok borak.. hehe.. kitorang jarang bukak lagu sebab suara kitorang lagi kuat dari lagu yang berkumandang.. haa.. bercampur dengan bunyi tepon yang bingit...

3. Mungkin saya patut..
dok melangut depan pc belek2 blog korg ari ni lama2 walaupun kerja banyak... tapi nak gak jalan2 blog kawan2 jap.. hehe.. tinggalkan jejak..

4. Saya suka...
Makan!!! bila la aku nak sedar diri nih.. badan dah mengembang berkilo2 dah nih..

5. Sahabat-sahabat saya...
Yang kenal aku kat blogger world dan of course la kawan2 opis yang kamceng gilers nih..

6. Saya tak paham...
Kenapa la aku ni still tak nak diet padahal hubby dah sound.. "ayang macam peti ais 2 tingkat la skarang".. cehh..

7. Saya kehilangan..
masa terindah masa study bila dah masuk kerja..

8. Ramai yang berkata..
ko sekarang nampak gemuk la.. serius aku tengok.. dulu tak macam ni.. huwaa....

9. Cinta itu adalah...
ntah la.. cintan cintun ni mmg subjektif la..

10. Di suatu tempat, seseorang sedang...
bz giler.. sampai tak toleh kanan kiri dah.. mmg dia bz sebenarnya.. aku jerk yang tak bz.. hehehe..

12. Saya akan cuba...
habiskan poser ganti ni sebelum peyod akan datang.. heheh..

13. Ayat SELAMANYA membawa maksud..
infiniti.. always..

14. Telefon bimbit saya..
Sony Ericson K800i.. hubby beli sebab sony ericsson yang saya guna sebulan jerk kena cuir.. so, ganti yang lain la.. wei.. dia beli guna duit PTPTN tau.. heheh..

15. Bile saya terjaga...
terus bangun.. mandi la.. solat.. pergi kerja..

16. Saya paling meluat...
orang yang dok meminta-minta.. padahal.. bukan tak mampu...

17. Pesta/parti adalah
eemm... (sambil gosok dagu)

18. Haiwan yang paling comel penah saya temui...
hamster... cutes.. tapi geli..

19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan saya ialah...
awal 30an.. (skarang la..) dah kerja.. ada anak.. suami penyayang..

20. Hari ini..
Hari Rabu 1 Julai 2009

21. Malam ini saya akan..
masak laksa penang.. buat menu berbuka poser.. fuh.. sedap..

22. Esok pula saya akan...
pergi kerja cam biasa...

23. Saya betul2 inginkan..
baby kedua.. baby girl la plak sebab dah ada anak lelaki

24. Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini..
ok lo.. still takder kedut.. hehehe..

25. Pusat membeli belah atau arked permainan...
emm.. slalu bawak anak ke JJ atau Tesco..

26. Makanan barat atau jepun..
jarang lak makan.. tapi mmg tak suka sushi...

27. Bilik yang terang atau gelap..
samar2.. romnatis sikit...

28. Makanan segera adalah...
kalau rasa nak makan jerk.. org dah belikan.. hehe.. segera la tu.. tak yah nak masak.. hehe..

29. Ayat terakhir yang anda
benci tul la kalau kita dok wat kerja ada org ganggu.. pastu.. tak berkenaan lak tuh..

30. Siapa yang anda ingin tag..yang terpilih adalah :-
Followers saya.. dan yang ada masa nak jawab la.. yang bz dikecualikan..

You Might Also Like

1 007 comments

Flickr Images

Follow Us