Assalamualaikum..

Assalamualaikum..

Apa Khabar Semua...

Apa Khabar Semua...

Hot topic ker??

8:40:00 PG

Hari ni.. bukak jerk pc.. klik member bloggers nyer blog.. terpampang komen dan citer yang tak memuaskan... pasal apa? pasal ketidakpuasan berkenaan dengan hadiah yang diterima daripada another blogger.. sebab?? masuk contest.. tapi, hadiah yang diharapkan menggunung tu.. rupanya adalah cenonet jerk...


kesian aku pada mom's penganjur contest tu... sabar la ek... biasala... org kan.. nak bagi puas hati ni susah..


tapi, kalau tak puas hati pun.. jangan la terlalu expose sangat.. kesian orang yang bagi barang free kat kiter.. dah la dapat barang free.. kita lak nak war2kan dalam blog kita yang hadiah tu tak menepati citara.. waa.. tak sedap ar...


members yang wat contest dan kita yang join contest tu kan untuk suka2.... nak tambah kenalan.. jangan la main emosi lak.. aku pun ada gak masuk.. takder pun kawan yang vote.. aku okey jerk?? sebab apa?? aku takder kawan ramai.. sob..sob..sob.. dan pemenang pun bukan sebab dia satu2 nyer yang terbaik.. takkk... ada lagi yang lebih vouge.. lebih cutes.. lebih menarik.. cuma.. dia ramai kawan.. ramai kawan yang vote utk dia... dapatla rate tinggi.. so, apa yang tak puas hati lagi? bukannya kena kluarkan duit, tenaga semua.. just post gambar.. taip sikit2.. minta simpati kawan2 vote.. dah namanya kawan.. membuta la vote.. sokong... at last.. dapat la... tapi.. jangan la perkecilkan orang lain... kita tak selalunya dia atas...


waaahhh... apa yang aku merepek pagi2 buter ni?? eh.. kalau ada yang terasa.. minta maaf banyak2 noks... aku bukan luah perasaan.. tapi satu side aku rasa nyampah.. another side aku rasa kesian.. aku dok tengah2... hahahha.. sib baik aku besar... hahahahah....


chow...



You Might Also Like

0 007 comments

Flickr Images

Follow Us