Assalamualaikum..

Assalamualaikum..

Apa Khabar Semua...

Apa Khabar Semua...

Apa kes???

8:57:00 PG

Semalam aku poser.. kira lapar giler la waktu pagi tuh.. masuk tengah hari lagi la lapar.. yer la.. kan aku selalu makan giler2 kalau tengah hari.. tu yang sebab aku mengembang dan membesar giler2 tu sejak dua menjak nih...

so, planning nak wat sup tulang.. tapi rasa cam nak diet.. so, aku prefer ikan goreng bodo ngan ulam2 jerk laa... tapi semalam aku terasa nak makan roti john lak.. pastu teringin nak makan durian.. woii.. apa punyer nafsu da.. gilos babas laa..

aku call hubby.. sib baik dia pergi kerja ngan gondola.. leh la dia beli banyak2 barang yang aku pesan.. kalau tak.. dia membebel laa.. pergi kerja ngan motor kan leceh nak beli barang.. nak2 motor RXZ dia tuh.. lagi la susah.. mana ada raga.. eemmm... kena tukar moto nih... hehhee

aku pergi jerk kedai bawah kat rumah aku tu.. beli ikan sardin.. woo.. mahal gak.. RM9/kg.. aku beli la 5 ekor.. dlm RM5++ laa.. eemmm.. ikan ni goreng bodo jerk la.. walawei.. takkan semua nama makanan aku nih ada perkataan bodo lak? yer la.. dah ikan letak garam ngan serbuk kunyit jerk.. bodo la tuh..

aku potong timun sebiji.. besar lengan ko.. besar giler timun tuh.. aku pilih2 takder plak yang kecik .. semua besar2.. pastu aku celur bendi sama telur 3 biji.. waa.. cicah budu sedap nih.. wei.. korang makan budu ker tak? aweks kelantan.. biasa laa.. budu ni tak boleh tinggal dalam hidangan.. wajibs...

aku kacau tempoyak dalam pinggan.. letak lada cincang.. fuhh.. berdesing telinga aku.. pedas siot lada tuh.. berpinar jap.. aku kutip balik lada2 yang ada tuh.. buang.. nak kena buasir ke apa makan pedas2? tapi, kalau tak pedas.. takder kick lak.. tunggu hubbyku balik sikit punya la lama.. dah maghrib.. aku bantai la roti john ngan ula2 tu semua... cicah sambal tempoyak.. fuhh.. syurga dunia... aku tak makan nasi.. sebab dah makan roti..

hubby aku balik jerk.. aku hidang makanan.. rasa nak makan ikan goreng.. aku ambik sekor, letak dlm pinggan.. pastu ambik timun dan tempoyak.. makan sambil teman hubby la.. tapi.. perut aku dah takleh masuk... rasa lain macam la plak..

pastu.. masuk tandas.. uwweeekk... semua terburai.. legaa.. hehhe... terumuntah beb.. mungkin sebab aku banyak minum air kot.. dahaga..

hari ni aku sambung poser lagi.. lagi 8 hari nak habis.. banyak tu..

You Might Also Like

0 007 comments

Flickr Images

Follow Us