Assalamualaikum..

Assalamualaikum..

Apa Khabar Semua...

Apa Khabar Semua...

Cool..

11:07:00 PG

Hah.. tak nak gaduh2.. Cool...


ari ni nak citer gak benda lain.. tak nak emo2 daa.. kalau emo2.. spoil mood ari ni... aku ni jenis yang tak reti nak emo.. kalau ada apa2 yang terasa hati.. aku pendam jerk.. pastu booommm!!!! hahhaha.. tak ah...


emm.. citer pasal apa ek? idea... where are u??? ala.. ke mana lak dia pergi???


emmm... (urut dagu skit).. haaahh.. citer pasal diet nak taks?? hehehe.. aku kalau bab citer pasal diet.. suka jerk.. tapi.. haramm.. mana penah wat? cengelat ada la.. tapi.. sebab poser.. leh la citer.. heheh..


hah.. semalam nyer menu berbuka.. aku masak >>>> stim ikan dory.. hahah.. ikan dory aku wat stim?? pernah korang dengar? org kalau wat stim.. guna la ikan kerapu ker, bawal ker, apa2 ikan yang sesuai.. tapi aku wat stim guna ikan dory..


wei.. kutuks ek.. sedap ooo.. tak caya? cuba la korang pergi beli ikan tu.. pastu wat stim cam biasa.. dia tak berlemak.. sesuai utk pendiet cam aku.. yang bombom ni.. pastu dia kan isi jerk.. sedap.. laki aku suka.. dah 2 kali aku buat.. licin... semalam kat giant.. isi ikan dory sekilo dia sales RM8.. ari ni aku nak beli lagi.. nak wat fish n chips laks.. wah..wah..wah.. takder la.. masak biasa jerk.. hubby aku request masak 3 rasa @ masam manis laks.. boleh la... tgh hari nanti aku pergi beli laks..


pastu, aku goreng ayam la utk anak teruna ku .. dapat makan satu drumstik.. jadi la.. dan aku cuma berbuka dengan sebiji timun cicah tempoyak.. wei.. tempoyak tu kira durian yang baru gak ar.. kawan bagi.. manis lagi isi dia.. tanpa campuran dan aku letak sambal dalam tu.. sedap gak.. ratah lauk.. tanpa nasi.. minum air banyak2...


utk bersahur laks.. aku makan popcorn semangkuk.. kongsi ngan si kecik.. sambil2 layang citer kartun Conan.. sahur kul 11 mlm.. hahaha... pastu.. tidur la.. wat aper lagi..


***pstt.. aku dah lebih kurang seminggu tak jamah nasi.. tapi ada gak la aku cilok sesudu nasi goreng anak aku.. hehhe***




You Might Also Like

1 007 comments

Flickr Images

Follow Us