Assalamualaikum..

Assalamualaikum..

Apa Khabar Semua...

Apa Khabar Semua...

Jawab Tag.. tapi pc wat hal la...

11:46:00 PG


Jalan2.. tengok pizet dah suh akak wat nih.. ok laa.. dapat ni dari http://pizet77.blogspot.com/

Setiap blogger mesti menyatakan 10 AUTA diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya:

Kalau auta.. aku experta ar.. hehehe...

1. saya xpernah teringat langsung akan zaman anak daraku
waa.. zaman anak dara ek? ingat.. sapa boleh lupa?? even masa anak dara pun badan dah macam mak dara.. hehehe.. bombom..

2. saya suker bekerja...kalu boleh saya nak keje sampai mati
woo... aku takder la perasaan cam gitu beb.. aku lebih rela goyang kaki.. tapi tiap2 bulan duit masuk ar.. siyus.. aku lebih suka dok depan pc.. godek2 pc.. jalan2 blog korang.. ngeh..ngeh..ngeh..

3. kalu saya sedih ker..tensen ker..kecewa ke...saya xder selera nak makan
sapa la cipta soklan nih? abis?? kalau camtu.. dah lama la aku kurus.. ni aku rasa dok tang tu gak.. tetap bombom gak..

4. saya amat berdikari..kalu xdak sapa2 nak tolong pun saya leh wat sowang2
yer ker? auta jerk tu.. aku lebih prefer wat ramai2.. tapi.. kalau kerja opis.. aku mmg lebih suka wat sendiri.. kalau org tolong wat.. rasa tak perfect lak

5. saya seorang yang tenang...walaupun duduk kat ngan dinding ni yang dah retak ni
yess.. auta semua tih.. mana ada masa tenang.. masa tenang adalah masa aku tido.. kalau tak.. aku mmg huha huha..

6. saya sangat tabah.. saya xkisah orang nak kutuk saya..saya akan diamkan diri
woi!! nak kena kutuk aku? apa? ko ingat aku ni telinga tapir ker? sedap2 kutuk.. try la test dulu..

7. saya sangat kedekut
tak.. pemurah!! heheh... o iyo ko??

8. Everybody loves pearlsweets... hehehe cam Everybody Loves Raymond lak
yeszzz!!!!

9. saya xcengih .. saya pun xsuka nangis2 ni..membazir je air mata ni
waa!!! aku jenis sensitip daa.. hp ilang aku tak kisah, tapi aku nangis gak.. bukan sedih hp ilang.. takut kena marah dek hubby.. baik aku nangis dulu.. hehe..

10. saya menjawap tag ini dengan pantas
mmg nak cepat.. tapi pc wat hal la... (salahkan pc lak) apa daa...


Anda perlu memilih 6 penerima award seterusnya dan menyatakan nama mereka di blog anda.

Kalau sorang jerk aci tak?? lain2 dah wa kot... Ko ambik ni tau...
1. izzah


You Might Also Like

2 007 comments

Flickr Images

Follow Us