Assalamualaikum..

Assalamualaikum..

Apa Khabar Semua...

Apa Khabar Semua...

Apa perasaan korang ek???

10:15:00 PG

Feelin sikit tajuk kat atas tu sikit ek...

ala... aku bukan apa.. saja jerk.. sebenarnya.. nak tanya korang sikit.. apa perasaan korang bila berat yang dah turun dengan usaha korang yang cow2.. tiba2 naik mencanak cam bursa saham yang tengah laku??? warghhh... meroyan beb...

aku nyer berat pada awal bulan air tuh dah cecah 92kg.. dari berat sebelum ni yang dok kat 100++kg ko.. (masa ni mungkin disebabkan aku dah start diet dan aku kena demam denggi sampai 2 minggu aku tak lalu makan)

alih2.. lepas demam jerk.. aku mula lalu makan ko.. tiap2 hari aku rasa nak makan jerk... masa cuti tu aku mmg tiap2 hari makan roti canai telur.. sedap la pulak walaupun sebelum ni aku mmg tak suka makan benda alah tuh...

alih2.. sekarang.. akunyer berat dah naik balik laa.. cinabeng.. dah cecah 96++kg dah...



You Might Also Like

0 007 comments

Flickr Images

Follow Us