Assalamualaikum..

Assalamualaikum..

Apa Khabar Semua...

Apa Khabar Semua...

Waa.. meroyan duit dah abis neh...

12:15:00 PTG

Walau gaji dah habis.. tetap aku soping gak... jangan tak caya.. dalam bulan 5 ni.. aku tak soping pun lagi kat Jayen tuh... yo la.. dah 2 minggu cuti kan..
tapi.. bab soping baju.. aku dah soping pun.. kat mana lagi.. Scarlet Plus laa.. ada sale ko.. aku rembat blouse selai dan cardigan selai.. blouse tu rege dia RM59 dan cardigen tu baru RM15 jerk... pas balik umah baru rasa nyesal.. apasal la aku tak rembat 2 @ 3 helai.. sebab warna kan banyak.. ada pink, biru, pepel, oren, putih... ish..ish.. ish... aku ambik yang warna pepel... nak pergi lain kali.. mesti mr.hubby plak marah aku.. asyik soping jerk....
haaa.. kat bawah ni barang dapur jerk aku soping... beli timun, tomato, bawang, epel, lemon, dan bla.. bla.. bla.. habis la RM45++...

You Might Also Like

0 007 comments

Flickr Images

Follow Us