Assalamualaikum..

Assalamualaikum..

Apa Khabar Semua...

Apa Khabar Semua...

Awards: Interesting Blog dari Faizah.. my loving friend...

10:06:00 PG

Ala.. disebabkan dah lama tak online.. aku dapat award pun baru hari ni tahu..
thanks to Faizah sebab ingat kat kawan ko yang tak seberapa nih...
  1. syarat pertama.... DONE.... apa syarat dia?? aku hentam jerk...
  2. kedua....10/20/30 org terpilih?... DONE gak... aku tak list kat bawah nih... disebabkan kepla otak kau tengah wengg lagi.. aku harap.. member2 aku yang baek ni semua akan ambik la award nih..
  3. Contact said blogs and let them know they 've won this award... okey...
  4. state 7 things about my self? apa yang menarik pasal aku ek??
  • suka makan
  • suka berangan macam2
  • suka makan lagi
  • dok depan internet pun ada gak
  • masak jarang2.. tapi setiap kali aku masak.. mesti sedap.. hehehe.. hahaha...
  • suka baca blog orang.. cebok sikit2 tepek kat blog aku.. tapi.. harus ada permisi dong...
  • tidor daa.. kalau dah malas sangat.. aku suka zzzzzzzzzzzzz

ok tak???


You Might Also Like

2 007 comments

Flickr Images

Follow Us