Assalamualaikum..

Assalamualaikum..

Apa Khabar Semua...

Apa Khabar Semua...

Ape perasaan korang bila....

5:00:00 PTG

Satu lagi entry pasal apa perasaan korang bila....

anak lelaki yang baru umur 4 tahun komen pasal ko dah gemuk??? (sebelum ni dia tak sedar kot mama dia dah semulajadi gemuk??)

pastu siap sound direct yang perut kita boncit... siap usap2 perut kita.. dan siap picit lagi lemaks2 yang ada kat situ...

"mama...."

"yer... ada apa? mama tengah tengok the biggest loser nih.. jangan nak suh mama pasang katun lak.. sekarang giliran mama nak tengok tv.."

"adam dok mama lah" dia dengan selamba dok sebelah aku kat sofa.. masa nih aku dok landing baek punyer.. cam dugong kekenyangan sambil tengok TBL Australia...

"tak best la ges luzer nih" ewah.. ewah.. komen lak... masa dia tengok mickey mouse clubhouse takder lak aku komplin...

"takder.. takder... mama nak tengok jap jerk.. bagi la mama tengok tv lak.. asyik adam tengok katun jerk... boring la mama.. jap gi mama gi mandi.. mama pasang la katun adam tuh.. ok sayang.."

waa.. ayat memujuk tuh.. pastu aku sedapkan lagi kedudukan.. kuak lentang dugong terlebih obes laks...

"mama nih.. perot mama dah boncit laa..."

aik? tiba2 laks perasan pasal perut aku nih? apsal? masa ni dia dok usap2 perut aku.. sambil2 picit2 sepe tayer kat perut aku... aku wat dono jerk..

"mama nih dah gemuk la.. perot buncit... mama dah besar la.."

wooo..woooo.. ini dah lebeh nih... tapi aku wat derk jerk.. aku usap perut.. aha laa... mmg boncet laa... hehehe.. aku gelak...

pastu.. dia tanya lagi.. "kenapa mama suka (gelak) adam cakap macam tu?" siyus pulak dia...

"takder la.. no komen..."

"no tomen tu apa mama"

"takder apa.. dah la.. mama nak tengok tv nih.."

waaa... aku dah meroyan lagi... apasal la ko tinggi sangat pikir??? mama tak ajar pun pasal orang tu gemuk ke kurus ke.. perut boncet ker tidak ker.. babah yang selalu cakap kat Adam perut boncet.. bukan mama... waa... jangan la seksa mama camni...




You Might Also Like

2 007 comments

Flickr Images

Follow Us