Assalamualaikum..

Assalamualaikum..

Apa Khabar Semua...

Apa Khabar Semua...

Jalan.. jalan.. Hari Minggu...

1:15:00 PTG

Kami kat umah rasa boring.. so pergi la jalan2... mula2 kami ke Jalan TAR.. biasa laa.. pergi cari barang sikit.. adik aku yang nak kawin awal bulan Jun nanti nakkan aku belikan kain untuk hantaran.. so, aku ke Jakel la.. beli kain pasang.. sebelum tu singgah ke Mydin jap.. beli syampu dan bla..bla.. bla..
Dua beranak (Adam dan Babah).. tunggu dalam kereta.. panas kata mereka.. ceh.. macam pompuan... aku ngan adikku (Yani - baru lepas SPM.. dok kat KL jaga aku masa aku kena demam denggi dulu.. bulan 11 nanti masuk Politeknik.. dapat course Akauntansi..)
Lepas jer beli belah.. kami ke destinasi seterusnya... Parkson Grand.. The Mall... wow.. ada Warehouse Sale laa... apa lagi.. mmg meroyan la kami beli belah..
Lepas beli belah.. singgah ke Mc D.. budak kecik tu lapar... hahaha..
tengok.. bukan main besar mulut nak ngap berger dia.. abaikan belakang yang bersepah2 tu sebab barang2 yang kami shopping tu tak sempat nak kemas... hehehe..

tengok.. yum..yum.. sedap.. barang mainan ngan plastik parkson bersepah2...
end of hari Sabtu...
______________________________________
Sambung citer hari ahad lak.. kami ke Jusco Kepong lak.. watper?? of kos pergi tengok wayang.. tengok citer Shrek...

Best gak citer nih.. enjoy.. si Adam tu siap bersandar.. dengan popcorn satu kat tangan.. semua tak boleh sentuh.. dia makan sorang2 jerk..
masa dalam keta.. on the way...

masa balik... pas tengok wayang...



You Might Also Like

0 007 comments

Flickr Images

Follow Us