Assalamualaikum..

Assalamualaikum..

Apa Khabar Semua...

Apa Khabar Semua...

Waa.. sakit perut daa...

8:28:00 PG

Waa.. pepagi lagi aku datang jerk opis... aku rasa semacam.... aduh... duh..duh..duh.. duh..du..duuu.. (filin lagu dangdut la plaks)
sakit perut aaa..... adeh.... rasa cam nak tercirit pun ada....
rasa mencucuk2... waa...
apa lagi.. serbu.....
ni sebab penangan benda alah ni la dik non
^

^

^

^

aku minum ni la malam tadi.. lepas makan sate perut Haji Samuri... konon2 nak buang lemaks la .. kan semalam anak jantan aku dah komen pasal aku dah gumuks dan perutku dah boncet...

aku wat la resepi nih...
  • ambik satu uncang clenx tea..
  • satu mug air panas mendidih
  • sebelah lemon (ambil jusnya saja ek)
cara-caranya...
  • masukkan uncang ke dalam mug berisi air panas mendidih.. perap sekejap..
  • masukkan perahan lemon bila air teh dah mula suam2 kaki.. betul ker ek... wei.. suam2 kuku daa...
  • lepas tu.. togokla sampai abis...
SELAMAT MENCUBA
*( '_' )*

You Might Also Like

0 007 comments

Flickr Images

Follow Us