Assalamualaikum..

Assalamualaikum..

Apa Khabar Semua...

Apa Khabar Semua...

Bz ker??? Bz la oiii!!! Ingat main2 kor???

4:47:00 PTG

Waaa... betul2 bz nih.. ari ni odit masuk.. so.. boss aku kena pergi odit negeri.. semuanya.. aku la kena menjawab... aku dah pergi odit kat Kedah minggu lepas... sampai terperangkap banjir ko... sib baik dapat lepas balik KL.. tapi.. tempat odit yang aku kena pergi.. LANGKAWI... takdo der.. aku takut la plak nak naik feri.. kan banjir kat Kedah.. padahal kat Langkawi takde apa2 pun.. hehe... so.. kami ambil keputusan.. sampai Alor Setar jerk laa..

Tapi kan.. masa aku pergi odit.. jadi juruaudit.. tempat yang diodit tu.. layan kita kaw2 nyer.. semua polite jerk.. cam takut2 jerk... rupa2nya.. inilah perasaan aku bila tempat aku plak yang diaodit.. seriau wei.. hahaah..



You Might Also Like

0 007 comments

Flickr Images

Follow Us