Assalamualaikum..

Assalamualaikum..

Apa Khabar Semua...

Apa Khabar Semua...

Makan jerk kerja dia...

3:14:00 PTG

Ada aku kesah?? korang nak cakap apa?? aku ni mmg kaki makan.. dan aku mmg gumuks skrg.... makan.. makan.. dan makan... hahaha.. (gelak monster)..
nasi lemak ayam goreng berempah... yummy.. sedap gilos.. mentang2 la aku tgh lapar.. patutla org kata... kalau kita tgh lapar.. jgn pergi makan.. sebab masa nih boleh tengok la.. melantak cam monster laa jawabnyer...
**gambar ni aku cilok dari forum lain.. mintak permission tuan rumah ek..**

aku bantai telan benda alah nih.. org kata ok.. aku pun telan laa.. tapi.. aku baru start ari ni... heheh..

pastu.. aku pergi ke cold storage plak... cari roti... jgn marah...

tengok.. 2 biji bun aku dah songlap.. kenyang giler... haha.. tapi tetap melantak tak hinggat... buruk perangai betul la pompuan nih....



You Might Also Like

2 007 comments

Flickr Images

Follow Us