Assalamualaikum..

Assalamualaikum..

Apa Khabar Semua...

Apa Khabar Semua...

Special Post!! Of course.. Sticky...

10:29:00 PG

Kawan-kawan!!!!

SUFFAH BEAUTY SHOP telah mengwar-warkan dan amat berbesar hati utk mengadakan GIVEAWAY (GA) dari masa ke masa.

So, kepada kengkawan yang memang alert, jangan lepaskan peluang keemasan ini ek..


Ok.. untuk kali ini.. GA yang appear kat SINI.. adalah seperti yang tertera kat atas nun...hehe


Hadiahnya memang grand giler... iaitu:->>>>

Pertama - 1 pek EVE 6000mg Collagen berharga rm79.00

Kedua - Figure Up Slimming beharga rm68


Ketiga - Jungong Detox White Patch untuk 1 bulan berharga rm60


Syarat2 penyertaanya... >>>>>
>> mestilah menjadi follower di SINI DULU TAU dan SINI GAK TAU ... kalau tak.. bo layan....

>> buat satu special post mengenai giveway ini di blog/web peribadi anda dan tinggalkan link penyertaan anda di kotak komen entry ini

>> jika anda memenangi cabutan bertuah ini, barang akan di kurier terus direct pada anda.

Hanya 3 pemenang dipilih yang mana memenuhi kriteria >> warganegara Malaysia dan beralamat di Malaysia (duk OC tak jadi masalah)


tarikh tutup penyertaan adalah pada 26/11/2010 - my birthday (birthday tuan punya GA.. bukan tuan punya entry..) la hehe .. jam 11 malam.


Pemenang bertuah akan diumumkan di sini pada 28/11/2010


Penambahan citer...

  • aku pernah ambik FU.. mmg bagus.. berat turun dari 100kg++ ke 95kg++.. tapi sekarang aku dah tak ambik lagi.. bajet lariks.... tapi.. yang bestnyer.. berat aku tak naik.. dah dekat 3 bulan dah aku skip ambik FU nih...
  • lain2 jenama cam kat atas tu.. aku tak pernah ambik lagi laa... tapi.. kalau aku dapat adiah tu.... aku ambik.. syukur sangat2.. hehehe.. boleh tak Suffah??? boleh laa...



You Might Also Like

2 007 comments

Flickr Images

Follow Us