Assalamualaikum..

Assalamualaikum..

Apa Khabar Semua...

Apa Khabar Semua...

Nasi Kandar Line Clear... sedap ker???

1:52:00 PTG

Kalau korang org Penang.. mesti tau kan tempat ni?? aku baru semalam ke Penang.. lepas hantar adik aku lapor diri kat Politeknik Sultanah Bahiyah, Kulim.. kami lanjut ke Penang.. saja.. jalan2...
nak naik bukit bendera.. tapi.. tutup daa.. ada renovation daa...
pastu.. terus check in otel.. kat continental... pastu.. rileks jap.. kul 5 plak nak jalan2 ke Batu Feringgi... tapi.. hujan lebat giler... dari kul 5 hingga kul 8.30.. dok dlm kereta jerk.. mana boleh turun... mmg lebat ko...
ok aloh laa.. melarut ke batu feringgi plak.. oklah.. citer pasal nasi kandar nih..
nasi kandar line clear... kami beratur panjang... aku telan liur.. mesti sedap nih... yer la.. panjang giler.. siap dua lane tuh.. tapi... tempat dia tak bersih sikit laa...
korang tengok laa.. besar giler kepala ikan tuh.. tapi terdedah camtu jerk...
ini tukang bungkus...

c??? panjang giler org beratur... semua cam betul2 lapar.. siap ada soragn pompuan depan aku.. mintak nasi tambah lagi.. aku asyik telan liur jerk...
tapi... bila dah masuk bilik.. makan sikit.. ek eleh.. takder la sedap mana pun.. tapi apasal ramai sangat org beratur kat situ padahal kat sebelah dia ada gak org jual nasi kandar.. tapi takder org pun...
kalau daripada 5 bintang.. aku berani bagi 2 jerk... jangan marah...
ada yang bungkus.. dan ada yang makan kat situ..

budak ini dah boring menunggu.. hehehe... bad mood...


You Might Also Like

1 007 comments

Flickr Images

Follow Us