Assalamualaikum..

Assalamualaikum..

Apa Khabar Semua...

Apa Khabar Semua...

Masalah betul laaa....

8:22:00 PG

Aku tak tau laa.. kalau jadi kat kotang.. korang akan anggap ini masalah ataupun tidak.. tapi.. bila jadi kat aku.. aku rasa cam separuh2.. hehehe.. separuh masalah jerk.. separuh lagi.. takder masalah... nak tau apa masalah yang separuh tu???

masalahnya... aku sekarang kan tengah outstation kat Klang... dah masuk hari ke 4 dah hari ni... so.. hari minggu aku tak balik laa... kerja beb... bagi aku.. takder masalah laa.. tapi.. bagi mr. hubby.. itu la masalahnya.. dia kena jaga si kecik tuh.. dia plak ada 2 kerja.. satu kerja hakiki.. dan satu lagi bisnes dia.. bagi aku itu takder masalah gak.. tapi bagi dia.. itu masalah besar sebab hari minggu adalah hari dia spent masa utk bisnes.. tengok site laa.. wat claim laa.. jumpa klien laaa... bla.. bla.. bla... so.. si kecik tu nak letak mana? sebab pengasuh dia tak nak jaga hari minggu...

pagi ni plak.. kul 6.30 pagi.. pengasuh adam mesej.. tak boleh jaga sebab dia demam or whatever... aku plak terjaga kul 7.30 pagi.. biasa laa.. kalau dah bendera merah.. peluang bangun lambat laaa.. hahah.. tengok2 ada mesej.. masa tu lepas mandi.. dah kul 7.50 pagi.. laaa.. mesti mr. hubby dah siap nak pergi kerja... call dia.. dah on the way nak hantar anak.. bila aku cakap pengasuh demam dan tak boleh jaga anak.. melenting la dia.. waa.. camner aku nak cakap kat dia? kalau dia dah marah.. aku diam jerk..

dia tak kira.. nak gak pergi hantar sbb dia ada banyak kerja tertangguh.. pastu aku kata.. cuba laa... wat cam tak tau dia demam.. pastu tak sampai 10 minit.. dia call.. pengasuh tu tak buka pintu... lagi la mr. hubby marah... siap ungkit lagi.. dah la hari minggu minta tolong jaga tak boleh.. upah dah bagi.. hari biasa pun tak boleh jaga gak... suka suki dia jerk nak cuti

so.. apa aku nak buat??? eee... masalah la plak...



You Might Also Like

0 007 comments

Flickr Images

Follow Us