Assalamualaikum..

Assalamualaikum..

Apa Khabar Semua...

Apa Khabar Semua...

Rindu arr....

9:43:00 PTG

Aku rindu ar dengan si kecik tuh... waaa... dah la aku pernah cakap yang aku dah seminggu tinggalkan dia masa aku ke Kedah minggu lepas... walaupun hari2 dok mengadap dia masa cuti Deepavali ari tuh.. terasagak ar bila hari ni tinggalkan dia balik.. kesian dia...

weeeiii.. korang tau ker aku citer pasal sapa ni?? of course la si budak kecik tuh.. Muhammad Adam Danish laa.. sapa lagi???

Tapi.. aku kat sini.. best gak.. even otel no baru.. kira ok la... kami dah shoppinggg.... heheheh.. kat Klang ni.. ada kedia yang dorang panggil.. the Little India... aku apa lagi.. shopping kain sari laa.. wei.. murah2 giler ko.. aku dah rembat 3 helai sari.. yang rege masing2 serendah RM80 jerk sepasang.. mmg vouge giler... fuhh.. melatops maa... member aku lagi laa.. siap rembat punjabu suit.. tu pun comel sesangat.. rege pun reasonable laa.. RM30-RM50 jerk... aku takder la beli.. rasa cam tak sesuai la plak.. aku kan kebamboom.. hehehe...

anyway.. kain sari tu aku akan wat baju raya nanti.. hehehe....



You Might Also Like

1 007 comments

Flickr Images

Follow Us