Assalamualaikum..

Assalamualaikum..

Apa Khabar Semua...

Apa Khabar Semua...

Aku beli telekung sembahyang baru...

10:12:00 PG


Minggu lepas... aku beli telekung sembahyang baru.. sekali rembat.. aku ambik 3.. satu utk mak, satu utk mil dan satu lagi utk aku sendiri laa.. semua telekung tu dari Bukit Tinggi, Indonesia.. yo laa.. satu2 tu pun harga mahal gak.. tapi untuk mak tersayang.. aku beli gak laa.. utk mak dan mil tu dua2 aku beli harga yang sama dan patern lebih kurang... dan semestinya yang berharga RM100++.. heheh.. tapi installment daa.. ngan member opis gak... nak bayar sekaligus... kopak la aku.. +_+.. heheh..


Ala... aku beli tu pun utk pakai raya.. hehehe.. tak pernah aku beli telekung sembahyang berharga RM100++.. sekali sekala.. masa nak sembah ALLAH tu kena ada perasaan bangga la.. yer la.. jumpa Yang Maha Pencipta kan.. tak salah kan..

ini utk mak dan mil... putih... sulam goyang...

ini lak utk aku laa... warna kelabu.. tapi dia nyer sulam tu tebal giler...




You Might Also Like

3 007 comments

Flickr Images

Follow Us