Assalamualaikum..

Assalamualaikum..

Apa Khabar Semua...

Apa Khabar Semua...

Duit aku dah dapat balik...

10:12:00 PG

Sukanya...
yela.. duit aku yang shot semalam dah dapat balik.. fuhh.. lega betul..
hehehe.. lega ada makna tu.. tentu laa.. nak shopping baju raya... hahahaha.. gelak besar...
camni, tadi aku cuba la cek baki akaun aku tu.. kalau takder pun, aku nak kluarkan semua baki yang ada.. nak bayar apa yang patut.. tup tup.. tengok semua yang hilang semalam.. dah ada balik.. suka laa..
pastu aku call customer service maybank.. nak batalkan report laa.. dia cakap.. duit aku tu reverse balik dalam masa lebih kurang 1/2 jam lepas tu.. lega laa.. pastu, dia kata dah close case laa.. sebiji cam wat report kat balai polis lak..
kredit tu Maybank Customer Service sebab jawab panggilan aku dengan baik hari ni walaupun aku terpaksa menunggu lama utk dorang layan panggilan aku tu.. thanks..



You Might Also Like

2 007 comments

Flickr Images

Follow Us