Assalamualaikum..

Assalamualaikum..

Apa Khabar Semua...

Apa Khabar Semua...

Dealer's AVON dan COSWAY

12:30:00 PTG

Aku sebenarnya dah register jadi dealer Avon ni dah lama... tapi tak pernah aku guna... sejak aku terima temporary dealer's card nih.. tak pernah aku guna untuk beli barangan Avon.. yang aku dok beli barang guna member aku nyer card.. yo la.. dah aku oder dari dia.. takkan aku nak guna kad aku laks.. lagipun.. aku malas nak pergi beli kat stokis terdekat sebab stokis terdekat itu jauh.. heheh.. dan sudah lama aku tak dapat buku barang Avon..
aku baru jerk call Avon service centre dan dengan happynyer.. aku nyer dealer's card ni still boleh guna lagi.. hehehe.. pasni, aku guna aku nyer kad jerk laa..
so, sapa2 nak oder barang Avon, leh la oder kat aku... aku dah boleh pergi beli barang Avon dah sekarang...
dan dengan rasminya aku ini adalah dealer AVON dan COSWAY...

You Might Also Like

0 007 comments

Flickr Images

Follow Us