Assalamualaikum..

Assalamualaikum..

Apa Khabar Semua...

Apa Khabar Semua...

Joms... DIETs nak tak??

8:06:00 PG

Wei... aku rasa sedih ni wei... perasaan yang berkecamuk sebab aku rasa aku ni dah terlebih berat dah.. tapi yang sebenar-benarnya mmg aku dah terlebih berat dah nih... korang bayangkan la.. dengan berat yang lebih 100kg nih.. cuba korang convert ke pouns... waa... dah jadi berat cam ikan paus dah.. uwaa... sedih oo.. bila hubby lak asyik perli2 jerk... sob..sob..sob.. sedih arr...



aku skrg ni dok pikir2.. kenapa la aku ni tak serik2?? takkan takder perasaan nak kuruskan berat badan nih? takkan kena ada perangsang baru nak mula? takkan dah kena kutuks, kena hentams, kena banned... baru nak terngadah? isyy.. mmg tak sedar diri tul laa... heheh.. aku ker yang sedang membebel nih? dah macam mak tiri laks.. heheh...



tapi betul la.. aku ni mmg cam takder kesedaran laks.. aku kena kuar dari keboomboom aku sebenarnya.. aku lak mmg kerja kat tengah2 pusat makanan.. haha.. bukan la kau kerja kat restoran ke cafe ke apa.. cuma opis aku ni mmg strategik... sekeliling aku adalah tempat makan yang mmg best.. cakap jerk... KFC, McD, Pizza Hut, Secret Recipe, Starbuck, Kenny Rogers, Kedai Mamaks yang berderet-deret.. mcm2 ada.. terdetik jer nak makan apa.. semua ada..

so, hari ni aku makan

# untuk sarapan
>>> 2 keping biskut jagung jerk utk sarapan
>>> secawan oats 4 in 1.. sedap gak.. tapi dah dekat expired date dah ni.. kena habiskan cepat2..
>>> air kosong banyak2...

haa.. utk makan tgh hari laks.. aku tak tau nak makan apa lagi.. member kamceng laks mc ari nih.. so tengok keadaan la.. kalau rajin aku turun makan.. kalau tak.. dok melangut la kat meja nih.. hehehe...

so, kengkawan.. jom DIETS...

You Might Also Like

2 007 comments

Flickr Images

Follow Us