Assalamualaikum..

Assalamualaikum..

Apa Khabar Semua...

Apa Khabar Semua...

Apa nak citer hari ni ek??

11:00:00 PG

Hari ni sampai lewat kat opis.. selalunya.. 7.30 pagi aku dah tercongok depan pc.. tunggu member yang masuk kul 8.00 pagi.. pastu berduyun2 pergi sarapan kedai mamaks.. biasala.. makan tose laa.. mmg aku hantu tose wei..

biskut kering ngan kopi jerk...


tapi, ari ni aku sampai dah kul 8.00 pagi.. dan member kamceng aku laks sampai lewat gak.. bangun lambat la tu.. hehehe.. so, aku makan la apa yang ada.. makan biskut kering nagn kopi misai kucing laa... sedap gak... hehehe..

Haa.. kat bawah nih kerongsang yang aku beli semalam.. murah jerk.. cantik tak???

yang ni rege dia RM10 jerk...

yang ni lak rege dia RM12 jerk...

You Might Also Like

1 007 comments

Flickr Images

Follow Us