Assalamualaikum..

Assalamualaikum..

Apa Khabar Semua...

Apa Khabar Semua...

Lunch of the day...

1:34:00 PTG

Tadi baru cakap nak diet kan? tup2.. aku pergi beli benda nih.. LAPAR la... makan tengah hari ni aku pergi sorang2 jerk.. tapau Nasi goreng cina kat kedai mamaks... pastu letak sambal belacan skit... dan untuk lauknya.. aku belu twitties.. hahahha.. tegelak gak.. dah lama aku tak wat perangai makan nasi ngan kopok aka jajan nih.. kalau dulu2.. mmg aku suka wat ni.. yer la.. masa study dulu bajet ciput.. ambik nasi ngan kuah dan letak sayur sikit.. pastu beli kopok segera (yang dari kelantan tuh) wat lauk.. sedih.. sob..sob..sob.. tapi badan menternak gak.. naik gak.. hahahha... pastu ari ni cam teringat lak memori lama.. tu yang beli nasi goreng ngan kopok jerk tuh...

You Might Also Like

2 007 comments

Flickr Images

Follow Us