Assalamualaikum..

Assalamualaikum..

Apa Khabar Semua...

Apa Khabar Semua...

Ek eleh.. celoteh saja2..

8:06:00 PG

Jumaat datang lagi...
seperti biasa la.. kalau Jumaat.. mesti ramai yang ada agenda tersendiri.. paling glamours nyer.. nak merendek ke Jalan TAR.. apa lagi.. jalan2 cari sales laa..
naik teksi dari opis.. terus ke Masjid Jamek.. pastu.. jalan2.. tengok2.. pegang2.. pastu kena la bayar.. yo laa.. dah ko beli? nak kena pelangkung ambik barang tak bayar?? heheh.. pastu masukkan barang dlm beg yang besar gedabaks tuh... heheh... jangan lupa lak zipp kan.. nanti tak pasal2 beg jerk besar.. tapi semua barang gone with the robbers hands... (bukan gone with the wind tau.. kat situ mana ada angin seh..)
pastu jalan2 lagi.. lalu depan Masjid India... terus menonong jerk ke Mydin... heheh.. nak masuk ke tak..?? ramainyer manusia.. kalau takat nak beli syampu sebotol.. takyah la... beli kat tempat lain la... oklah.. sambung jalan lah..
pastu nampak kain yang tegantung tuh.. cantiknyer.... berkilau2 biji mata.. waa... cantik siutt... belek lagi.. dikk.. berapa kain nih?? oo.. yang tu pesen baru kak.. baru jerk sampai.. kedai lain takder lagi nih.. yo la tu.. kalau aku jalan2 ke depan sikit ada sama cam ni siap ko.. heheh.. berapa ni? oo.. RM55 kak.. kalau kak nak saya leh kurang lagi... ko kurang berapa? ecceh.. cam nak beli.. heheh...
eemm... saya bagi RM53... ek eleh.. ingatkan kurang banyak.. takat 2 hinggit tu takder maknanya... eh kak.. ni kain baru.. kain dia gred tinggi nih.. ye la tuh.. tapi tangan still belek2 lagi.. cam berkenan jerk... RM40 dah la.. kalau ko bagi, akak ambik... ala kak.. tak boleh la kak.. kalau akak ambik 2 helai.. saya bagi RM100.. ko nak aku buat apo banyak2??? ko ingat aku bawak duit banyak ker?? ala kak.,.. raya kan dah dekat.. bagi la kat mak satu.. banyak la ko.. aku pun kopaks nih...
boleh la RM40... ala kak.. ok lah.. kejap ek.. saya tanya tokey dulu.. haa.. ok lah.. sedang budak tuh tanya tokey dia.. mana tokey dia? tak nampak pung? aku nampak dia sorang jerk kat kedai tuh.. haa.. lantak ko la... yang penting aku nak RM40 gak.. tak bagi aku blah...
oklah kak.. tokey cakap RM45.. ek eleh ko noh.. aku mintak RM40.. ko cakap RM45 laks.. takperla.. aku blah laa.. jalan kuar dari kedai... ehh.. kak.. kejap.. sapa lak mamats nih?? akak nak yang mana? lorr.. dibuatnya tanya lagi.. meroyan aku jap...
akak nak kain tuh.. RM40.. apsal? eemm.. ok lah kak.. boleh lah.. haaa.. kan senang kalau ko cakap dari tadi? masa aku pun tak habis camtu jerk.. aku banyak lagi nak pergi tempat lain nih.. makan pun lum lagi nih.. dah bayar... RM40.. waa.. cantiks giler kain nih.. leh wat baju raya nih... puas hati daa.. so, jalan2 lagi... kriuukkss.... alamaks... lapar laa..
singgah makan japs la.. ikan bakar daa..
lepas bayar makan.. jalan2 lagi.. alah.. kenyang la plak.. nak jalan pun rasa tak larats dah.. tapi keinginan nak pi SOGO membuaks2... ala.. mana kad bank aku? alamaks.. camner aku nak shopping? laa.. lupa.. aku letak dalam laci kat umah daa.. belek2 dalam purse.. ada RM9.20 jerk... ala.. cukup2 tambang jerk nih... cet..
tahan teksi.. blah la.. balik opis laa.. apa lagi???

You Might Also Like

0 007 comments

Flickr Images

Follow Us