Assalamualaikum..

Assalamualaikum..

Apa Khabar Semua...

Apa Khabar Semua...

Apa ada ek??

9:38:00 PG

Hari nyer entry...

sebenarnya.. aku wat entry ari ni guna pc member.. pc aku masalah lak.. asyik kena block jerk.. tapi pc member aku nih ok jerk.. ko cakap la nak bukak web apa.. semua ok jerk.. sampai bukak youtube pun beres.. tapi aku tak suka nak buka macam2.. yang penting dapat update aku nyer blog dan fotopages dah.. lain2.. lantak laa..

so, hari ni aku nak citer.. hehehe.. takderla.. aku poser sebenarnya.. lagi 10 hari beb kena ganti poser tuh.. petang semalam aku masak nasi utk anak dan hubby.. aku makan sup kubis + suhun + ikan bilis + telur sebiji.. tapi aku tak sahur lak.. aku ingat nak sahur ngan sayur tu laa.. alih2 aku tak bangun pun bila jam bunyi.. malas la.. dah la tidur lambat.. si kecik tu la.. asyik buat hal.. mesti tidur lambat.. kalau kita ajak tidur.. mesti dia kata.. tak nak tidur.. nak tengok ibi (tv la tu).. so, kena la temankan dia kat luar..

malam tadi aku dah tertidur dah.. aku buka mata jerk.. dia dok mengorbankan aku nyer bedak.. habis sofa hitam tu jadi berrtompok2 dengan bedak.. dah tu.. satu muka dia penuh dengan bedak.. aku pun dah tak boleh marah dah.. alih2 aku sorok botol bedak.. sambung tidur.. dia dok main sorang2.. pastu aku tersedar kul 12.30 mlm.. aku tengok dia pun dah tertidur kat sofa.. heheh.. aku bangun angkat dia masuk bilik.. fuhh.. sedapnya tidur... terus lewat bangun pagi ni... dah aku lewat pergi opis.. heheh.. suruh hubby hantar.. membebel la dia.. heheh..

You Might Also Like

0 007 comments

Flickr Images

Follow Us