Assalamualaikum..

Assalamualaikum..

Apa Khabar Semua...

Apa Khabar Semua...

Adam dan gajet barunya....

12:20:00 PTG

Hari minggu.. jalan2 ke rumah abang ipar kat Sepang.. sebab MIL ada kat sana... sebenarnya nak ke sana sebab nak bawa MIL balik KL.. tup2.. dia tak nak balik lak sebab kat KL takder sapa2.. dia boring... kalai kat Sepang tuh.. SIL ada... boleh borak2 sama2..
So, sebab tak merancang nak tido sana.. aku mana bawak baju spare.. so. terpaksa la pinjam baju SIL.. sib baik ada la baju dia yang aku muat.. ko.. aku ni kan.. saiz mak gajah.. ada la baju lama dia yang aku muat..
pastu.. SIL nak ke banting.. ambik ubat... sambil2 tu.. kami survey la gajet utk si Adam Danish ni.. tak sabar dia nak benda alah tu.. so.. babah dia pun beli la...
perjalanan ke Sepang...

ni la gajet Adam yang baru.. kalau sebelum ni.. HP aku yang jadi mangsa.. ini dah ada gajet baru.. asyik ngan game jerk la dia tuh...

rege dia... RM140 + catridge Rm40 = RM180..


budak tengah lapar.. lepas bangun tido.. mama dia tak masak... dok diet.. hahahah...


apa2 hal.. peace...



dengan potongan rambut baru.. hehehe... bulat jerk.. babah dia siap panggil HAGEMARU.. hahahah...

lalalala...


You Might Also Like

0 007 comments

Flickr Images

Follow Us